thesims3sweden

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2011

Bridgeport Bruden Del 6

Av Lovisah & Juliah - 6 augusti 2011 14:12


Julia - Rosa

Rafael - Turkost

Ashley - Ljusrosa

Eric - Orange

   - Jag hoppas att kvällen kommer att bli bra! Min första fest sedan jag var 15 !

           - Jag måste gå ner till festen nu. Dom  väntar på oss.                                          - Okej men jag ska prata med Eric om han kommer, så jag stannar här ett tag till om det är okej?       - Jag hoppas att dom inte har börjat redan!      - Hej Juliah! jo jahg tror att Rafael inte gillar dig, utan gillar att du är en ''kändis''. Jag såg han kyssa Ashley igår på en klubb! Jag var bara där med mamma.    - Lugn. Sa du att Rafael kysste ASHLEY! Men vi är ju bästisar!                              - Jag vet! Du måste vara försiktig! Men du behöver inte tro mig...                        - Jag vill tro dig men jag kan inte...   - Förlåt......jag måste snacka med Tiara...                                                          - Nej! Jag menar...jag gillar dig, men jag har en tjej...och det är Tiara.                - Va!? Varför har du inte berättat..... :(                                                                - Jag gillar dig med.....! Jag måste gå! Det är bara en som vet vart!                      I Hope U Like It 













 
 
Ingen bild

Petter

6 augusti 2011 15:02

Hej jag älskar eran blogg och era noveller! snälla Lovisah kan du göra en novell till med mer killar? Du och Juliah gör mest tjejer
Tack på förhand

Lovisah & Juliah

6 augusti 2011 15:15

Tack. O ja vi kan båda ha med mera killar i serien :)

 
Mileyandthesmiley:D

Mileyandthesmiley:D

6 augusti 2011 18:48

är det du Lovisa som skriver till MileyLoveCyrus.bloggplatsen.se :P ??

ps,har su slutat på MRCSFC??

http://www.mileyandthesmiley.bloggplatsen.se

Lovisah & Juliah

6 augusti 2011 19:30

ja har slutat på de. men hur gjorde du texten i presentationen på din blogg och när man ska skriva kommentar?:O
o ja de ä ja som skriver de! men hon tar ju från din blogg med twitter inlägg! man ser ju att det rosa är ditt.

 
Mileyandthesmiley:D

Mileyandthesmiley:D

6 augusti 2011 19:51

ja och nu har jag bytt heder och bakgrund (jätte ful) ja och då skrev jag mileyday2011 är på TT med den färgen som jag hade på min bakgrund, vad ser jag hon la också in det och det är färg stryket under!! men jag tror inte att det är Melissa för Melissa kan inte stava liten hon stavar litten.

http://www.mileyandthesmiley.bloggplatsen.se

Lovisah & Juliah

6 augusti 2011 22:07

ja vet. men säg åt henne! hon tror ju typ inte på mig!

 
Mileyandthesmiley:D

Mileyandthesmiley:D

6 augusti 2011 22:28

jag har sagt åt henne jag får över 20 kommentarer per vecka där det står att hon tar från mig!

men jag tror hon raderar kommentaren jag har skrivit till henne

http://www.mileyandthesmiley.bloggplatsen.se

Lovisah & Juliah

7 augusti 2011 00:16

Okejj.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisah & Juliah - 28 augusti 2011 17:38

Ja vi har haft en lång blogg paus. :) Jag kommer börja me flera serier M.m. :) ...

Av Lovisah & Juliah - 8 augusti 2011 19:55


 

Av Lovisah & Juliah - 8 augusti 2011 00:15

  Erika - Lila David - Blå Andra personer/Gäster - Olika färger. Berättare - Svart   Efter svensexan och möhippan är det dags att gifta sig.  - Hoppas att alla fick mitt sms om bröllopet.    - Hallå? Hej. Jag heter Erika Gran. Jag ...

Av Lovisah & Juliah - 8 augusti 2011 00:12

                                              Som ni ser på första bilden gråter en tjej i blå/lila klänning med blont hår. Dom är så söta ihop :)   ...

Av Lovisah & Juliah - 7 augusti 2011 21:10


 

Presentation


Välkommen till en svensk Sims3 blogg. Hoppas du gillar den :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Kommer du att köpa The Sims 3 Husdjur när det kommer ut?
 Klart jag ska!
 Ja
 Kanske
 Jag vet inte
 Nej
 Jag gillar inte sims äns!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards