thesims3sweden

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2011

Min älskling Del 6 Slutet

Av Lovisah & Juliah - 6 augusti 2011 01:45

  Lite sorligt (vet inte varför jag skrev de men folk brukar skriva de i sånna här situationer) Slutet gott allting gott.


Erica har nu gett sig av hemåt. Anna har precis fyllt år. Kommer James att fria till Angelica i slutet? Eller?

Anna - Rosa

James - Grön

Angelica - Blå 

- Pappa!

- Vad tittar vi på?

- James. Vi får nog börja fundera på vilken skola hon ska gå på. 

- Hon ska inte börja skolan än.

- Skåla!?

- Jag menade dagis.

- Dagis?

- Jag fick ett brev idag från kommunen. Vi ska tydligen skriva in henne till något dagis.   

- Vi pratar om det sen.

- Men du?

- Aaa?

- Anna har ärvt dina ögon. Vad har hon ärvt av mig?

- Sättet att vara konstig.

- Konstig?!

- Är du avis? 

- Nehe.

- Inte?

- Lite. Jag kanske vill va lika rolig som dig.

- Kom. Vi går ut på altan. 



- Du ska bara veta att jag älskar dig!  

- Och jag älskar dig!                                                                                         - Jag älskar er  mamma och pappa!                                                          

Vi älskar dig också gumman

- Jag vet att du har väntat länge. Och nu har du väntat nog mycket!

- Vad menar du? 

- Jag har alltid älskat dig och jag gör det fortfarande.  

- Vad har du i kikarn?

- Angelica. Vill du... Gifta dig.... Med.... mig?

- James! Jag vet inte vad ja ska säga

- Ett ja räcker. 

- JAAA!   

- Den är underbar!

- Du är det också. 

- JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!

- Älskling! Jag älskar dig så mycket jag med.

- UUUSCH! Dom pussas!  

- Haha                                                                                                          

- Lilla Anna.

Hoppas ni har följt serien. Lugn bara, Juliah fortsätter på sin novell och jag ska göra en ny.  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisah & Juliah - 28 augusti 2011 17:38

Ja vi har haft en lång blogg paus. :) Jag kommer börja me flera serier M.m. :) ...

Av Lovisah & Juliah - 8 augusti 2011 19:55


 

Av Lovisah & Juliah - 8 augusti 2011 00:15

  Erika - Lila David - Blå Andra personer/Gäster - Olika färger. Berättare - Svart   Efter svensexan och möhippan är det dags att gifta sig.  - Hoppas att alla fick mitt sms om bröllopet.    - Hallå? Hej. Jag heter Erika Gran. Jag ...

Av Lovisah & Juliah - 8 augusti 2011 00:12

                                              Som ni ser på första bilden gråter en tjej i blå/lila klänning med blont hår. Dom är så söta ihop :)   ...

Av Lovisah & Juliah - 7 augusti 2011 21:10


 

Presentation


Välkommen till en svensk Sims3 blogg. Hoppas du gillar den :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Kommer du att köpa The Sims 3 Husdjur när det kommer ut?
 Klart jag ska!
 Ja
 Kanske
 Jag vet inte
 Nej
 Jag gillar inte sims äns!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards